Levering / retour
In het bestelproces kun je aangeven of je de bestelling zelf wilt afhalen en retour wilt brengen of dat wij dit voor je verzorgen. Voor het afleveren/retour halen op locatie hanteren wij transportkosten.
Kosteloos kun je een dagdeel aangeven voor uw levering/retour. Hierbij gaan wij uit van de volgende standaarden:
- Tussen 8 en 17 uur
- Tussen 8 en 13 uur (Mits onze planning dit toelaat)
- Tussen 12 en 17 uur (Mits onze planning dit toelaat)
Indien wij gerichter dienen te leveren op bijvoorbeeld een specifiek tijdstip of buiten onze standaardwerktijden dan is dit, tegen een bepaalde meerprijs, te bespreken. Deze meerprijs/toeslag is op aanvraag. Mocht dit gewenst zijn, dan kun je dit in het opmerkingenveld navragen.
Voor een indicatie van de bezorg- of ophaaltijd kun je de werkdag voorafgaand aan levering/retour tussen 15:00 en 17:00 uur telefonisch contact opnemen met onze planning.
Bij retour dienen alle materialen weer schoon en gelijk aan hoe deze geleverd zijn, klaar te staan. Glaswerk en servies mag afgespoelt terug in de kratten gezet worden. Linnengoed mag gebruikt maar droog retour. Wij controleren en tellen alle retour gekomen materialen na terugkomst in ons magazijn. Deze controle is bindend.
Toegankelijkheid wagenpark
Onze standaard transporttarieven zijn gebaseerd op het combineren van verschillende opdrachtgevers. De locatie dient goed bereikbaar te zijn voor onze (vracht)auto’s. Wij leveren standaard tot achter de eerste drempel op de begane grond. Deze locatie dient met rollende materialen goed toegankelijk te zijn. Afwijkende locaties graag van te voren aangeven, zodat we kunnen kijken of we hier al dan niet kunnen leveren.